Vooraf aan de reis van Morgenster4Bacau - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leen Dam - WaarBenJij.nu Vooraf aan de reis van Morgenster4Bacau - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leen Dam - WaarBenJij.nu

Vooraf aan de reis van Morgenster4Bacau

Door: LvD

Blijf op de hoogte en volg Leen

16 April 2017 | Nederland, Zoetermeer

Woensdagochtend tussen 5:30 - 6:00 u hopen we ( Arthur Hoogendijk en Leen van Dam) te vertrekken naar Asociaţia Betania in Bacau. we hopen daar in de loop van vrijdag te arriveren. 's Avonds hopen we de groep werkers te verwelkomen die met het vliegtuig vanaf Brussel naar Bacau vliegen. Omdat dit de eerste keer is dat er vanuit de Morgenstergemeente uit Zoetermeer ook een transport vertrekt zullen we van deze reis verslag doen.

• 18 April 2017 - 14:41

Renatas:

Hoi Leen en Arthur,

Ik wens jullie alvast een veilige, voorspoedige en gezegende reis toe! Hoop jullie a.s. vrijdag te ontmoeten in Bacau :)

Groeten, Renata

• 18 April 2017 - 16:08

Leen:

Dank je Renate en voor de achterblijvers voor ons, vrijdag een voorspoedige en gezegende reis. We hopen elkaar in Bacau te ontmoeten.